tisdag 5 mars 2013

Teaparty!

Ni vet hur mycket jag saknar att baka!! 
Mamma och jag har bestämt oss för att go nuts and craaaaaaazy. När jag åker hem till Sverige i en vecka för att fira far som fyller 50 år ska vi ha TEAPARTY på Smultrongården!!! 
Det kommer äga rum fredagen den 22 mars och vara öppet mellan 10-18, alltså extraöppet då Smultris vanligen är stängt på fredagar.
Vi kommer ta förbokningar och mer info kommer snart. Ville bara berätta så ni vet att den 22 mars är det crazy sweetday på Smultis! Har ni något bakverk eller annat ni väldigt gärna vill smaska på maila mig på hannastinaevelina@hotmail.com

Nu har jag precis haft franska online, ska göra dag två på träningen (hela min kropp värker så vet inte hur det ska gå men antar att det bara är att köra igång!) sen ska jag plugga mer franska och äta mina bananpannkakor. Har fortfarande inte kommit över dem utan käkar dem nästan varje kväll! 
Kram på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar