tisdag 5 mars 2013

Shhhhaaaaking

God morgon nyponrosor! 
Nu får det vara nog. Jag kommer aldrig kunna motstå sånt här! Aldrig!
Det är på tok för gott och finns i alldeles för stora mängder överallt i detta land, till en bråkdel av svenska priser. Det är sån lyx att ha kunna testa så mycket coola bakverk! 
En kompis berättade att hon minskat fem cm runt midjan på fyra veckor genom ett träningsprogram. Helt sjukt! Äter som vanligt men har inte missat träningen en enda dag! Duktig tjej så det bara skriker om det! 
Innan jag förvandlas till en bakelse ska jag sätta igång- igår bestämde jag mig för att köra på samma sak. Varje dag i 60 dagar tränar man med hjälp av en video. Jag grät. Det var bland det jobbigaste jag någonsin gjort. Mjölksyran var enorm. Efteråt skakade hela kroppen! Här hittar ni hemsida. Passande nog heter det Insanity-beachbody.

Hänger ni på?!
Nu ska jag gå till skolan! I det här roliga landet har alla bussar/tåg/tramways strejk idag. Händer väldigt ofta att några har strejk.. Deras politik kan diskuteras många gånger.. I skolan går man i fyra veckor sen är alla lediga i två veckor, så håller de på hela terminerna. Plus att de har sommar- och jullov. Under den lediga tiden får alla lärare lön. Förstår ni hur mycket de får betalt utan att faktiskt jobba. Ja, ni det finns som sagt endel att diskutera men nu måste jag gå franskan kallar.. Hoppas få en cykel - antar att det är hårdvaluta på dem idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar