måndag 18 mars 2013

Dancing all night long!

God morgon!
Har ni sett en sån fantastisk solnedgång?! Önskar jag kunde säga att det var jag som tog bilden igår meeeeen det kan jag inte. Det var min kompis Nikita som är och jobbar i Seychellerna som tog den. 
Helt fantastiskt :) 
Han verkar inte ha det allt för jobbigt...
Men vi har det bra här hemma i Nice också :) En bild från när vi var ute i lördags. Man kan ju inte direkt beskylla mig för att ha en fejkleende - snacka om att le med hela ansiktet! Vi dansade på borden på Waynes heeeela natten lång. Var bland dom sista att stappla ut fram på småtimmarna när vi stängde. Jag ÄLSKAR att gå ut till Waynes, långt ifrån en vanlig utgång hemma i Sverige. Här är det inga korta klänningar och pumps som gäller. Nej nej nej, jeans och en t-shit med Converse är isf mer passande. Men vill man dansa till riktigt bra musik (alltså långt ifrån techno och annan musik utan ord som är omöjlig att dansa till) då kommer man ääääälska Waynes! Plus att det är fullt varje kväll så man behöver inte känna sig ensam på borden... 
Nu ska jag till skolan. Känns som evigheter sen jag var där eftersom jag var sjuk förra veckan. Ska bli kul! Efter ska ge mina händer ett könsbyte - från manliga nedbitna till långa vackra naglar. Love groupon! För på imorgon flyger jag hem till Sverige för en vecka och ska fira far min som fyller 50 år och festen till ära tänkte jag vara kvinna ;) 

Ha en häääärlig måndag :) 

1 kommentar:

  1. Glömde du att du skulle ligga lågt i helgen eftersom du varit sjuk. Ja,ja du hade tydligen kul i alla fall. Förmaningar hjälper tydligen inte. Ja välkommen hem nu, men i morron ska det bli oväder med lite snö, men jag tror vi blir mer drabbade. Som vanligt har du visar en massa otroligt god mat. Kram

    SvaraRadera